Articles

12 leuke en spannende dingen om te doen in Olympic National Park

Olympic National Park is een geweldige plek om te ontdekken. Het is gevuld met zoveel wonder en prachtige bergen, bossen, watervallen, stranden en een regenwoud! Hier is onze lijst met onze favoriete dingen om te doen in Olympic National Park.

kaart

hier is een kaart van waar we een bezoek aan het Olympisch Nationaal Park aanbevelen:

hier is een link naar een interactieve kaart: https://goo.gl/maps/t8j9ncwJjKnFM7UZ8

Hoh regenwoud

we zijn begonnen met het Hoh regenwoud dat op mijn lijst staat van plaatsen die ik wilde bezoeken sinds we bijna 6 jaar geleden op pad zijn gegaan! We hebben het eindelijk gehaald! We begonnen bij het Hoh Rain forest Visitor Center om in te checken en te zien wat wandelingen en natuurpaden we moeten doen.

wandeltochten

Spruce Nature Trail-een 1,2 mijl gemakkelijke wandeling door het bos. Ik had niet het gevoel dat deze zo veel voelde als een regenwoud als de hal van mossen, maar het was nog steeds mooi en had veel magisch uitzicht op het bos in te nemen.

Hall of Mosses Trail – dit was mijn favoriete wandelroute in het regenwoud van Hoh. Het is een kortsluiting .8 mijl wandeling door de prachtige bomen met overal groen mos opknoping. Zeker voelt alsof je in een feeënwereld!

wees er echter op voorbereid dat het druk is. Het is een korte route en een van de slechts 2 die kort en gemakkelijk zijn in het Hoh regenwoud, dus er zijn een heleboel mensen die het uitchecken.

tijd om te verkennen: 1 dag is genoeg tijd om het regenwoud van Hoh te verkennen.

Video van onze tijd in het regenwoud van Hoh:

Camping

• Hoh Camping-gelegen in het Nationaal Park met sites die het eerst komen, het eerst maalt tot 35 voet. We kozen ervoor om dit niet te doen omdat we niet zeker waren dat we een site zouden krijgen (we zijn niet vroeg opgestaan dus dacht dat ze allemaal zouden worden genomen tegen de tijd dat we opstonden en in beweging kwamen).
  • Hard Rain Cafe & RV Park-Dit is waar we verbleven. Het is een winkel/café/RV park dicht bij de Hoh Rainforest ingang. We konden een reservering maken en had volledige aansluitingen en internet dus het werkte voor ons!

bekijk deze geweldige post op kamperen in het Hoh regenwoud: waar te kamperen in het Hoh regenwoud van Washington

heb je geen camper? Huur er een! Bekijk deze geweldige Camperverhuur in de omgeving.

Hotel

• Kalaloch Lodge-gelegen in Olympic National Park, maar ongeveer 1 uur rijden naar het Hoh Rainforest visitor center.
  • Forks Motel-dit is een andere optie. Maar merk op dat Forks is ongeveer 45 minuten rijden naar het Hoh Rainforest Visitor Center.

• Regenwoudcabine
  • gezellig uitje met Hottub!

Olympic National Park Coast

de kust van het Olympic National Park, gelegen aan de Stille Oceaan, is prachtig en zeker de moeite waard om tijd te besteden aan het verkennen van de kust. En als je het goed kunt timen zijn er ook een aantal geweldige getijdenpoelen om te verkennen.

we hebben echt genoten van het verkennen van de kust en de wilde ruige schoonheid van het strand en de oceaan. Zo anders dan het zonnige Florida maar niet minder prachtig op hun eigen manier. We werden verliefd op deze kustlijn toen we Noord-Californië verkenden en bleven genieten van de kust toen we onze weg door Oregon naar Washington maakten.

u kunt deze stranden vinden in de lijst van de top 25 favoriete stranden in de VS voor een familievakantie.

Video van onze tijd aan de kust:

Ruby Beach

een prachtig strand met de beroemde zee stapels steken uit de oceaan en drijfhout vullen het strand. Een geweldige plek om te wandelen langs het strand of om een paar uur te spelen tussen het drijfhout.

toen we daar waren, had iemand een schommel gebouwd van drijfhout! We hadden een knaller spelen op het en toen ging naar de driftwood teeter totter. Natures playground op zijn best!

Kalaloch Beach

we stopten bij Kalaloch Beach en het was precies wat je je een Washington Coast beach zou voorstellen. Mistig en mysterieus. Toen we over het strand liepen kwamen we bij een doolhof dat iemand in het zand had getekend. We hebben ons er allemaal doorheen gewerkt en vervolgens het strand afgedaald om bij de boom des levens te komen.

De Levensboom is een prachtige boom die op de richel boven het strand staat, maar zijn wortels zijn volledig blootgelegd, zodat je alle ingewikkelde wortels naar beneden kunt zien werken.

toen we hier kwamen kwam de zon en konden we een leuke foto maken onder de boom des levens. Deze plek staat vermeld als een van de beste dingen om te doen in de staat Washington en ik zie waarom!

we hadden lunch in de Kalaloch Lodge en is zeker een plek waar we zouden willen verblijven!

Rialto Beach

het 3e strand dat we bezochten op onze weg naar de kust van het Olympic National Park was Rialto Beach. Weer een strand gevuld met drijfhout om op te klimmen! We zijn ook klaar over het gat in de rots wandeling die leek op een korte 1-2 mijl wandeling op het strand te bereiken, maar we vergaten hoe moeilijk het is om te wandelen op Zand!

we maakten de wandeling naar het gat in de rots en konden ons een weg door het gat sluipen voordat het tij kwam om een kijkje te nemen van de andere kant.

• Kalaloch Campground
  • South Beach Campground-wie het eerst komt, het eerst maalt

heeft u geen camper? Huur er een! Bekijk deze geweldige Camperverhuur in de omgeving.

• Kalaloch Lodge
  • Manitou Lodge

• Beach and River Cottage
  • Great Family House

vervolgens verlaten we de kust en gaan naar het noordelijke deel van Olympic National Park om meer van de bergen en watervallen te verkennen.

Hurricane Ridge

Hurricane Ridge is een bezoekerscentrum in Olympic National Park. Zelfs als je hier gewoon rijdt om de uitzichten te bekijken is het de moeite waard! De rit is prachtig en het uitzicht op de Olympische Spelen zijn geweldig en als je kunt blijven en check out de wandelpaden ook.

u ziet de bossen van Douglas sparren en Sitka spar samen met de oceaan en de bergen. We hadden geluk en kregen een mooie en heldere dag zodat we kilometers konden zien. Toen we weggingen kwamen we een marmot tegen die op de stoep zat te kijken naar alle toeristen.

Video van onze tijd die dit deel van het Olympisch Nationaal Park verkent:

Klahane Ridge Trail

vanuit het Hurricane Ridge visitor center kun je de Klahane Ridge Trail doen. De ranger vertelde ons dat het relatief vlak was . . . niet echt! Het was een 1700 voet winst en dan moet je om te draaien en wandelen terug naar beneden!

we wandelden ongeveer 5 mijl heen-en terugreis en we hadden verder kunnen gaan, maar besloten om om te draaien zodra we het ongeveer 2,5 mijl hadden gemaakt. Dit is een uitdagende route, maar geeft je een prachtig uitzicht – en op een heldere dag kun je over naar Canada.

hier is meer informatie over de wandeling: https://www.wta.org/go-hiking/hikes/klahhane-ridge

Sol Duc Falls

vervolgens bezochten we het gebied van Sol Duc Falls dat gevuld is met prachtige watervallen en leuke wandelingen. We hielden van hoe weelderig het bos hier was en hoeveel schoonheid er was om te verkennen. Er zijn een aantal grote Olympisch Nationaal Park wandelingen hier!

Sol Duc Falls Trail

voor de Sol Duc falls wandel je over een prachtig pad dat je over bruggen brengt waar je naar beneden kijkt in een canyon waar de waterval stroomt. Ik hou ervan hoe het zo groen en bosachtig was. Als feeën bestaan is het Olympisch Nationaal Park waar ze wonen!

Ancient Grove Trail

verderop was de Ancient Grove Trail. Onze vriend Rob Van 2 Travel Dads stelde ons voor aan dit over het hoofd gezien parcours. Je parkeert gewoon aan de kant van de weg en maakt dan een korte wandeling door dit oude bos van alle bomen en schoonheid. Zeker de stop waard.

Marymere Falls

nog een leuke watervalwandeling die je van dichtbij en persoonlijk naar deze prachtige waterval brengt. Het is een hoge dunnere waterval en als je naar het platform loopt kun je er een prachtig uitzicht over krijgen.

Lake Crescent

op de terugweg naar onze camping zijn we gestopt bij Lake Crescent om wat te drinken en uit te zitten om een uitzicht op het meer te hebben. Het was de perfecte stopplaats voor Happy Hour!

Mount Storm King Trail

een pad dat we willen terug te gaan en te proberen is Mount Storm King waar u wandelen naar een prachtig uitzicht over Lake Crescent! Meer informatie over de wandeling hier: https://www.wta.org/go-hiking/hikes/mount-storm-king

Camping

• Heart Of The Hills Camping-gelegen in Olympic National Park Dit is een a first come first male Camping en is geschikt voor grotere platforms. We kwamen in de loop van de week dus we hadden geen probleem met het krijgen van een site.
  • Salt Creek Recreation Area – Dit is de camping waar we wilden verblijven, maar tegen de tijd dat we onze Data kenden was het al gevuld.

geen RV hebben? Huur er een! Bekijk deze geweldige Camperverhuur in de omgeving.

• Sol Duc Hot Springs Resort
  • Emerald Valley Inn
  • Olympic Lodge-of anders kunt u kijken naar de stad Port Angeles-dat is een beetje een verdere rit, maar heeft restaurants.

• Cabine Op Lake Crescent
  • Vakantiehuisje In De Bossen
  • Port Angeles Airbnb Cabine-Opties

Olympic National Park Road Trip

Dag 1

• Aankomst: Hoh Regenwoud Gebied (zorg ervoor om te komen eerste ding in de ochtend, zodat u de dag voor het verkennen van de Hoh Regenwoud)
  • Verblijf: Hoh Regenwoud

Dag 2:

• Verkennen: De Olympische Kust (Ruby, Kalaloch en Rialto Beach)
  • Verblijf: Vorken gebied

Dag 3:

• Verkennen: Sol Duc Falls gebied, wandelingen, hangen bij Lake Crescent en genieten van de omgeving
  • Verblijf: Sol Duc Hot Springs area

Dag 4:

• Verkennen: Verder verkennen van de Sol Duc Falls en Lake Crescent gebied
  • Verblijf: Hurricane Ridge gebied

Dag 5:

• Verkennen Hurricane Ridge

Dag 6: Maak een stop in Port Townsend voor het verkennen van deze geweldige stad!

meer opties: Bekijk Bass Lake!

het Olympic Peninsula is een prachtige plek om te reizen en is een plek die iedereen moet bezoeken! Voeg het vandaag nog toe aan je roadtrips bucket list!

hier zijn andere geweldige plekken om te bezoeken in de omgeving: