Articles

New York Comic Con (NYCC)

am lucrat NYCC o singură dată și a fost în 2014, astfel încât recenzia mea poate fi puțin diferită de altele.
a fost o luptă să ajungem acolo și să ne permitem totul pentru a ajunge acolo, dar cu siguranță a meritat. Acest lucru mâinile în jos a fost show-ul meu cel mai profitabil vreodată și încă este la această zi 5/9/16 astfel încât ar trebui să spun ceva. Aleea artistului este incredibilă. Aleea artistului în sine se află într-o parte din sala de Convenții din Javits. Este într-adevăr propriul hol/aripa de artiști și există ceva între 400-500 dintre ei acolo. Din nou, din moment ce acesta este un spectacol de alergare ReedPop, toți sunt artiști „plate”, iar aleea a fost jurizată, astfel încât nu există cu adevărat crafters sau alte tipuri de vânzători artistici pe alee. Acestea sunt toate la etajul principal în presă mici sau cabine expozant și cei prea sunt locuri minunate pentru a fi. În timp ce masa și călătoria pot ajunge să coste un braț și un picior, veți obține un braț, un picior și restul corpului înapoi și apoi unele. Îmi pare rău pentru umorul bolnav, dar cu alte cuvinte câștigi mulți bani și niște conexiuni grozave acolo. NYCC vinde la fel de bine, astfel încât participarea este imens! Există evenimente care au dus la spectacolul numit „Super week” la care puteți participa și care pot adăuga impulsul social al artei dvs. la con. în timp ce nu am lucrat spectacolul anul trecut, deoarece nu am ieșit niciodată de pe lista de așteptare, nu mă va descuraja să încerc din nou anul acesta. Este 100% un spectacol worthwile și acum rivalizează că în prezență și măreția pură a SDCC.
pentru a rezuma…doar fă-o.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.